Pages

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2018

Η ΠΑΡΟΣ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ! (αναδημοσιευση)



Η φετεινή χειμωνιάτικη περίοδο ομολογουμένως είναι ίσως η χειρότερη των τελευταίων δεκαετιών για την Πάρο και την Αντίπαρο.

Η εικόνα που παρουσιάζουν τα δυο νησιά είναι έρημης πολιτείας.Τα καταστήματα σε ποσοστό 90% είναι κλειστά , οι κάτοικοι όσοι έχουν απομείνει είναι ερμητικά κλεισμένοι στα σπίτια τους μη έχοντας και άλλη επιλογή.

Οι πιο τυχεροί ή τολμηροί ταξίδεψαν σε άλλους προορισμούς για να γιορτάσουν τα χριστούγεννα και θα επιστρέψουν και αυτοί σε λίγες ημέρες και θα προσγειωθούν στην σκληρή πραγματικότητα .

Δυστυχώς ετσι έχουν τα πράγματα, από τέλος Σεπτέμβρη περίπου και μετά οι περισσότεροι επαγγελματίες βάζουν λουκέτο και εξαφανίζονται , για να εμφανιστούν πάλι στις αρχές του Απρίλη για να προετοιμάσουν τα καταστήματα τους για την θερινή περίοδο.

Οι «ήρωες» που παραμένουν σε λειτουργία και τους χειμωνιάτικους μήνες είναι λίγοι, είναι κυρίως στενές οικογενειακές επιχειρήσεις με ιδιόκτητα κτίρια και με ελάχιστο κόστος προσωπικού προσπαθώντας με νύχια και με δόντια να βγάλουν τα λειτουργικά τους έξοδα .

Όλοι όμως μιλάνε για επιμήκυνση της σεζόν και κυρίως το λένε αυτοί που κάνουν τις λεγόμενες «αρπαχτές» στο νησί.

Τους έφταιγε το αεροδρόμιο, τώρα όμως έχουμε, τους φταίγανε τα δρομολόγια και η ποιότητα των πλοίων, τώρα όμως έχουμε και καλά πλοία και δρομολόγια.

Δεν αναρωτήθηκαν όμως ποτέ , οι ίδιοι τι κάνουν για να βοηθήσουν την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Απολύτως τίποτα , περιμένουν στην γωνία και όταν δουν την ευκαιρία θα προσπαθήσουν να αρπάξουν το μερίδιο τους και να ξαναφύγουν.

Νομίζω πως οι αρμόδιοι και στην προκείμενη περίπτωση η τουριστική επιτροπή του Δήμου, πρέπει να αναλάβει πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της τουριστικής περιόδου πρίν και μετά την θερινή.

Κάποιες σκέψεις... να σταλεί ενημερωτικό και διαφημιστικό υλικό στα σχολεία, για την προσέλκυση του μαθητικού τουρισμού, αλλά ταυτόχρονα να δοθούν κίνητρα σε επιχειρήσεις (ξενοδοχεία, καφέ, μπαρ) ώστε να παραμένουν σε λειτουργία για την εξυπηρέτηση των μαθητών.

Να προβληθεί ο θρησκευτικός τουρισμός σε μήνες χαμηλής επισκεψιμότητας με παράλληλες προσφορές από επαγγελματίες.

Να σταλούν επιστολές σε όλα τα ΚΑΠΗ της χώρας με πακέτα προσφορών.

Και άλλες πρωτοβουλίες που θα επιλεγούν, προκειμένου προσελκύσουμε κάποιους επισκέπτες.

Το γνωρίζω ότι όλα αυτά θέλουν δουλειά και οργάνωση, αλλά για κάποιους αυτή είναι  η δουλειά τους.

Όλοι πρέπει να καταλάβουμε ότι τα τουριστικά πακέτα του ΙΟΥΛΙΟΥ και ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ δεν χρειάζονται στο νησί, διότι ούτως ή άλλως θα είναι γεμάτο με επισκέπτες, εκεί που πρέπει να δοθεί το βάρος είναι το υπόλοιπο νεκρό διάστημα και με κλειστά ξενοδοχεία και εστιατόρια, ανάπτυξη δεν πρόκειται να δούμε.

αναρτήθηκε από Ηλία Κουντρομιχάλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες